tirsdag den 28. februar 2012


Har ikke rigtig tid til at blogge for tiden, fordi jeg syntes jeg har så travlt! Men her for i lige lidt info om hvad jeg har foretaget mig de sidste par dage og hvad jeg skal de næste.
I Mandags var jeg i skole, blev så smidt hjem efter første time hvilket er en længere historie. Senere på dagen tog jeg hjem til Frederikke vi hyggede og spiste sammen, blev sat af ved min klub af hendes mor og hyggede mig der resten af aften. I dag har jeg igen været i skole, det er film uge så vi skal bare analysere en masse film, skide kedeligt! Har lige fået fri og skal om små 10 minutter bevæge mig ned mod bussen. Frederikke & jeg skal på baresso og fråde, fordi hun har fødselsdag. Derefter tager vi hjem til hende, hvor hendes mor har købt lagkage til os! Mums I morgen skal jeg bare i skole, højst sandsynligt være sammen med chris efter og om aften på uk. Torsdag skal jeg i biografen med årgangen og har derefter har vi fri kl. 12, tager så hjem og så over på skolen igen kl 5 til skole fest. Den slutter kl 10 og derefter tager mig og de andre hjem til Casper's slot og fester videre! Vi har fri dagen efter hvor jeg også skal til fest om aften. GLÆDER MIG! - Claire Nielsen ♡

Ingen kommentarer:

Send en kommentar