mandag den 27. februar 2012

Vil lige fortælle hvad jeg har lavet i weekenden. 
Fredags var jeg til fest med hos Mette, det var rigtig godt at se alle dem man ikke normalt er sammen med og snakke med dem igen, alle var super søde og det var bare super fedt! Lørdag tog Claire og jeg ned til Lyngby og fik gratis paradIS, super lækkert. Skulle rigtig have været ude at spise med familien, men vi droppede det så det må blive en anden god gang. Aftalte med Simone om at hun skulle komme hjem til mig og derefter tog vi op til Emily. Vi var hos Emily sammen med et par stykker, vi drak, spillede drukspil, hørte høj musik og røg vandpibe! Jeg kom hjem ved 2 tiden efter at have spist kebab til natmad med pigerne og fulgt Anna over til en fødselsdagsfest på stadion. Søndag lavede jeg ikke noget... Btw, de her sko fra Jeffrey Campbell er de fedeste sko jeg har set! OMG I want! Gizem Ertürk ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar