onsdag den 29. februar 2012







Fik lige lyst til at poste billeder af de makeup ting/produkter jeg bruger og som jeg har inde på mit værelse, har en masse, men det var kun lige de her billeder der blev okay og det andet er ikke mere spændende end dette.. Jeg synes at vores blog har meget tekst og billeder, det er faktisk kun det den indeholder hvilket er lidt kedeligt måske. Jeg skal nok prøve at poste nogen sange eller videoer en gang i mellem og vi finder nok også en dag hvor vi kan lave et video indlæg sammen. Vi har begge ret travlt for tiden, i aften skal jeg op og se noget mgp og sover derefter sammen med Cecilia. I morgen tager vi i biografen med årgangen og ser en lorte film hvor vi tager hjem og gøre os klar til skolefest kl 17
Vi er færdige kl 22, derfra siger de fleste at vi fester videre hos Casper (fra b klassen) så det håber jeg lidt kommer til at ske også har vi jo fri hele FREDAG! Gizem Ertürk ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar