torsdag den 12. april 2012


Har ikke rigtig blogget i ferien så vil lige opdatere jer om mit liv. I påskeferien har jeg bare slappet af, der er ikke sket så meget. Jeg var til Gizem & Amalies fest som var super fed, mødte nogle nye mennesker og det elsker jeg! Har også været til Emran og Miniks fest i lørdags, hvilket også var pisse fedt! Fik pizza af Lasse om natten, fyrede den af med årgangen, hjalp Rosalia da hun blødte, var på toilet omkring 8 gange hele aften var bare fucking gag. Men Amalie og jeg skulle gå hjem fra Lundtofte af kl 3 om natten, det var ikke særlig fedt da der hvert andet minut kørte en taxa forbi...
Startede i skole i mandags, Mette og jeg fik 4 i vores fysik rapport og jeg gik 7 i min engelsk stil, standard... Jeg har egentlig ikke noget på hjertet for tiden, syntes bare tiden går hurtig og jeg hele tiden laver noget. Var i både i går og i tirsdags på uk med de andre, elsker det! Det er altid så fucking chiiiilll. Har ikke lektier for til i morgen, hvilket ikke ser tit så det er sgu da meget dejligt! - Claire Nielsen ♡

1 kommentar:

  1. Super sød blog. Tænkte på om du ikke ville kigge forbi og måske følge min blog hvis den er noget for dig? Selvfølgelig gengælder jeg. Kram herfra!

    www.Kristindelprado.blogspot.com

    SvarSlet