fredag den 13. april 2012




Har ikke blogget siden 1 April, det beskriver lidt at jeg ikke har så meget tid for tiden og at jeg faktisk laver noget hele tiden, hvilket er rigtig skønt! Jeg har glemt at fortælle at jeg havde en super dejlig ferie som bestod af ren afslapning, hyggedruk 2 af dagene og 2 fester. Lørdags tog jeg med Line hen for at fejre Emran og Minik med et brag af en fest, super dejlige mennesker og jeg havde det så sjovt. Skolen er nu startet igen og vi har kun 2 uger tilbage inden de skriftlige prøver og ellers har vi i alt kun 8 uger tilbage også er det farvel til folkeskolen, det er så uvirkeligt! Laura er hjemme fra Bornholm og Nikola er hjemme fra Spanien, i aften skal jeg være sammen med dem og derfra tager vi til fest. I morgen tager vi højstsandsyneligt til Kbh og søndag skal jeg med pigerne fra klassen fejre Anna med lækker brunch hos hende, alt i alt har jeg det super godt for tiden med de bedste omkring mig. Gizem Ertürk ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar