lørdag den 24. marts 2012

Vil lie fortælle hvad jeg lavede i går (fredag) Var først i skole, der fik jeg afleveret min fysik rapport fuck det føles egentlig godt. Efter skole tog jeg hjem til Mette, hentede en bluse og videre hjem til gizem for også at hente trøjer. Tog hjem chillede hele dagen. Kl halv 8 gik jeg i bad, og lige efter kom Gizem. Kl 21:30 blev vi kørt til fest, vi ender det forkerte sted og bliver så derefter kørt over til det rigtige. Vi var først ved festen kvart over 10 eller noget.. Det var pisse hyggeligt, jeg hyggede mig med alle de søde mennesker der var. Kl 3 ca. tog jeg bussen hjem med Giz, Natth, Louis, Lucas og to random piger jeg ikke vidste hvem var. Kom hjem, kastede mig i sengen og faldt i søvn. 
Her under er lidt billeder fra i går! - Claire Nielsen ♡







Ingen kommentarer:

Send en kommentar