torsdag den 22. marts 2012

Mødtes med pigerne og cyklede ned til stationen, derfra tog vi bussen med klassen, b og 8 klasserne til bagsværd for at se præmieren på filmen The Hunger Games, hvilket var en fantastisk film som jeg stærkt kan anbefale! Næsten lige før at jeg synes den er bedre end twilight filmene.. Efter en tur i bio tog vi tilbage på skolen for at have idræt, tiden gik stærkt og vi fik fri og jeg tog i centeret med Claire og Simone for blandt andet at kigge på en bluse jeg skal have på til næste lørdag og solbriller til Claire. Kl 15.00 tog vi ind for at se noget MGP hvilket faktisk var rigtig hyggeligt og kan stolt sige at jeg havde lavet dansen til et af numrene! Fik købt smyffenbyd til i morgen, så det skal der ikke stresses over. Fest i morgen og aflevering på fysik rapport som Caro og jeg ikke er gået i gang med, hvilket er fucking stramt. Gizem Ertürk ♥

1 kommentar: