søndag den 1. april 2012


Fredag: Var jeg først i skole, vi sluttede dagen af med biologi og geografi test. Fik fri, tog over på klubben og derefter over i SFO'en og fik lækker lagkage med Simone og Line. Tog hjem og chillede faktisk bare hjemme med mine forældre og lækkert mad den aften! 

Lørdag: Vågnede ved 11 tiden og spiste morgenmad. Ved en 3 tiden tog jeg med Cecilia ud og købe gave, og derefter hjem til hende. Tog hjem kl 5 i bad og pakkede mine ting og så hjem til hende igen. 
Kl lidt over 6 tog vi ned til burger king, hentede mad og tog det med hjem til Simone hvor Mie og Line også var. Senere kom Dorte, Caroline & Anna. Vi varmede op der og gjorde os klar. Kl halv 10 tog vi bussen til fest. Det var super hyggeligt, der var en fed stemning og menneskerne var super søde! Blev hentet kl 3 af Lines mor med Cecilia, blev kørt hjem til Cecilia og gik direkte i seng.

Søndag: Vågende kl 11 med Cecilia ved min side, vi skulle hjem til Simone og hente vores ting inden Simone og Mie skulle til kamp. Vi fik snakket om aften i går og spist morgenmad sammen. Vi gik hjem til Cecilia igen lagde os i sengen og hyggede bare under dynen. Tog hjem kl 2 og har bare slappet af siden. Skal se en masse lækkert i tv i aften og bare slappe af. God påskeferie! - Claire Nielsen ♡

Ingen kommentarer:

Send en kommentar