søndag den 18. marts 2012

Weekenden
Jeg har haft en super lækker weekend. Fik fri kl 13.30 i fredags, smuttede derefter over på klubben for at øve dans til mgp som de skal optræde den 22 marts. Tog hjem gjorde rent, gik i bad og mødtes med Laura. Meningen var at vi skulle til støberiet og se forskellige spille, men jeg ville hellere være hjemme. Vi tog over på min skole sammen med en masse andre og var der i et stykke tid, derefter kom vi hjem og så x-factor hvor kesi optrådte, spiste pandekager, drak kakao, lavede mærkelige videoer og så programmer på viaplay, det var en super afslappende dag med en super skøn veninde!

Lørdag vågnede jeg med Laura, fik morgenmad også skulle hun gå. Jeg tog i bad og smuttede hjem til Natascha ved 17 tiden, tog med hende og Mariella ned og købte china box til os og drengene. Vi fik spist og så derefter verdens klammeste film. Senere tog vi ud for at drikke lidt, vi kom tilbage i huset og hørte musik. Vi endte vi med at se en film mere som var nøjeren efter den film ville de se en til som så blev incidious..  Efter aftale skulle vi rigtig være 5 personer, men vi blev så  Natascha, Mariella, Daniel, Benjamin, Christian, Nikola, Laura, Mina, Karoline, Theis E, Andreas, Mohammad, Emran, William, Nick, Tore, Ali, Lucas og jeg.. dvs 17 mennesker, men det var nu rigtig hyggeligt!
Jeg skulle rigtig sove på luftmadres med Daniel, men fordi Andreas og William var så nederen at pifte sengen valgte Andreas og jeg at sove oppe på Nataschas lillesøsters værelse! 3 timers søvn var ikke meget, fik lækker morgenmad og tog hjem ved 11 tiden.. Jeg kom hjem og sov fra 12 til 18..

Ser allerede frem til næste weekend, fest fredag! Gizem Ertürk
Shit et langt indlæg, men havde meget på hjerte.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar