onsdag den 7. marts 2012


Har faktisk haft en mega godt dag i dag! Men vil lige først fortælle hvad jeg lavede i går. Jeg var i skole det var faktisk okay.. Efter skole tog jeg hjem til Christian, vi hyggede os! Om aften tog vi på burger king med Thomas og efter over på uk. I dag var været den rene slacker dag! Mødte klokken 8 og får så af vide at vi rigtig skulle måde kl 10.. Tager så hjem til mig med Caroline & Gizem. Tager derefter hen på skolen igen og får af vide vi skal møde kl 12... Så skulle Cecilia og jeg til tandlægen og derefter tog vi tilbage på skolen og havde fysik. Efter skole tog Gizem og jeg på lektiecafé og lavede problemregning, så på Agnes og til sidst i ceneret. Hun ville prøve nogle sko og jeg skulle købe en gave. Har set nogle fucking fede New Balance sko i dag plus nogle højtaljede busker som jeg tager ned i morgen med mor og køber! I aften tager jeg på uk, hvilket altid er så hyggeligt. Billedet op oven over er af Caroline & jeg som fjoller - Claire Nielsen♡

1 kommentar:

  1. Det er en virkelig fin og interessant blog du har :)
    ved ikke om du har set jeg følger dig.. Måske du også vil følge mig eller bare kigge forbi:D

    http://julienordnaes.blogspot.com/

    MVH. Julie

    SvarSlet